Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 45
Poka¿ wszystkie komentarze'Motocykle nie s± projektowane pod k±tem tego, jak wysoki kierowca bêdzie na nich je¼dzi³'. No, to dobre jest :) Dalej nie warto czytac. To ze ta pani jest 'szefem zespolu projektujacego' moze oznaczac mniej wiecej tyle ze zajmuje sie sprawami organizacyjnymi a o projektowaniu pewnie slyszala... wiele dobrego. Zbyt dlugo pracuje w korporacji by wyobrazic sobie ze jest ona bezposrednio wlaczona w projektowanie. Oczywiscie ze projektujac motocykle bierze sie pod uwage wzrost! Problem w tym ze bierze sie jakas przecietna w okolicach 175-180cm. Kurdupla maja raj. Dla wiekszych niestety to masakra. Szukam wlasnie skuter majac 185 cm wzrostu. Jedyny ktory jest wygodny to BMW. Reszta jest dla gosci ktorzy maja nie wiecej niz 180 wzrostu. Nie da sie zrobic motocykla ktory bylby dobry dla wszystkich (motocykl to jak rower... a widzieliscie rower ktory bylby dobry na kurdupla i na faceta ktory ma 190cm?) - to jest niewykonalne. W efekcie te produkty sa prawie dobre na malych i prawie dobre na wysokich. Irytuje ze produkty ktore kosztuja krocia nie maja chocby prostej regulacji kierownicy. Tak, oczywiscie ze zbyt dalekie zmiany powoduja zmiane wlasciwosci motocykla ale niech to bedzie chociaz 1 czy 2 cm! Nie jest to zbyt wygorowane inzynieryjne zadanie by zaprojektowac motocykl tak by regulowana byla kierowniac, podnozki, siedzisko. Producenci maja nas z tylu - nie chce im sie.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza